ska det verkligen behövas?

skulle precis skriva: tänkte passa på att skriva lite nu när Julia sover.
o då hör jag ett vrål från vagnen, julia va vaken såklart.  haha

det e konstigt att man ska behöva bli arg o sur för att folk ska ta en på allvar.

Idag har vi iallafall varit på bvc här i bunkeflo, pratade med henne i morse o då dom fortfarande INTE fått julias papper blev jag väldigt sur o sa till på skarpen denna gången, jag skrev in oss den 16 december och idag är det de första februari, snacka om dåligt!! och dessutom skulle julia haft sin vaccination för 2 veckor sedan!! och jag sa att julia inte varit på bvc på 2 månader och det va det värsta, så jag fick komma dit idag klockan 2 för att mäta o väga  så kunde hon skriva in det i papperna i efterhand. Nu väger hon iallafall 7400 och är 61 lång. Under tiden jag va där så ringde dom från min gamla bvc o sa att dom skickat papperna idag, så om dom hinner komma till imorn så ska vi va där klockan 1 o få sprutorna. så det e juh bra att det händer nånting tillslut ändå..

Julia e inne i någon jobbig period nu. jag är riktigt trött. och det så jobbigt när hon skriker o skriker och ingenting jag gör hjälper. hoppas det går över snart.

hoppas jag får sova mer inatt, det blev inte många timmars sömn då julia vaknade varannan timme och fick då sova i min säng vilket inte e det skönaste, min säng e redan liten o hon tar halva den!!

nu fick jag lite huvudvärk så ska sluta stirra på denna skärmen det hjälper inte direkt..

Kommentarer
Postat av: jennifer

hehe ja den blev fin tyckte jag:)

2010-02-01 @ 21:18:58
URL: http://cutenose.blogg.se/
Postat av: malin

Vad dåligt ni inte fått gå på bvc på så länge. Men skönt det ordnat sig nu. Kram

2010-02-02 @ 10:15:25
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: sandra

hej hej.

dethade varit jättekul om du följde med till vårt babycafé. :)

den bästa dagen är torsdag kl 9-11.30.

även torsdagar, men då är där större barn som springer omkring.

vecka 8 är där stängt- sportlov.

säg gärna till i förväg :)

kram

2010-02-02 @ 12:28:11
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0