sådär ja..

nu har min lilla älskling varit och fått sina sprutor hon var så duktig. efter första sprutan sa hon inte ett knyst efter andra grät hon i två sekunder men blev glad direkt igen. inga problem :) nu ligger hon o sover så gott. hoppas hon inte får feber sen också!




halvligger i soffan nu o lyssnar på lugna favoriter och kopplar av lite. mysigt när det är ett sådant hemskt väder ute :)

jag e GLAD.  har ÄNTLIGEN fått min sladd och jag har nu lagt in ALLA mina bilder och filmer från mobilen.. UNDERBART!! hihi

Kommentarer
Postat av: ~♥~Jenny~♥~

ååh så duktig hon är =) Tack för du rösta på mig =)

2010-02-02 @ 15:13:14
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0