ny

jag fick en bra innan idag när jag städade.. jag skulle köpa ett trådlöst tagentbord + mus till datorn så kunde jag ha dator vid tvn och ha den genom den. jo så blev det också, men jag vet inte om det va en sån bra idé ändå.. rätt så dålig räckvidd på det trådlösa + att jag ser så dåligt när tvn e så långt ifrån, får anstränga ögonen grymt mkt... Ska kolla om jag kan vänja mig vid det, för det e skönt att slippa alltid ha datorn på bordet + alla sladdar som ligger dragna över golvet.

jag har varit väldigt flitig idag.. fått gjort en jäkla massa faktiskt.
dammsugat, städat undan, dammat ( yters lite ) tvättat + hängt och vikt tvätt, diskat, kokat julias flaskor, diskat hugos vatten o mat skål nu när han inte e hemma, lagat mat och ätit. varit ute o slängt alla sopor och varit nere med en stor låda i källaren som bara stog här o tog en massa plats.

Nar lillan varit vaken i ett tag, hon har även varit duktig o ätit mat idag :) Ska se om hon vill sova en liten stund nu så ska jag mysa med henne o se om där e något på tvn.

ha en bra kväll.   kramar

Kommentarer
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har. :)

2010-02-25 @ 01:21:47
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)Mitt namn är Elin och jag driver en blogg på blogg.se.Ja skriver om mina intressen som är 50-80 talen,gamla kläder,gamla saker,gammal musik,rockabilly,cupcakes,färg,mitt långa fanskap till hår :)nostalgi och mycket annat inom detta.Om du är intresserad så kika in. Ha en bra dag.



Om du inte skulle vara intresserad så är det bara arr radera detta.

2010-02-25 @ 15:05:51
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0