lördag

tja tja.. nu andas vi ut lite i väntan på maten som jag håller på att laga.
nu är en del saker gjorde men det e nog lika mycke kvar som ska göras ikväll och imorgon innan vi kan kalla oss för klara.

julia ska få sitt dopbad.
kläder ska strykas.
jag ska duscha o göra ansiksmask.
servetter ska läggas ut + att duka helt färdigt
laga maten
göra salladen

& det e bara en liten del av allting..

nu är jag svinhungrig hur lång tid ska det ta innan det e färdigt..

hoppas vi hinner kolla på melodifestivalen ikväll också. det är ett måste enligt mig! även om det inte verkar va någon vidare rolig artist.. Ska ni kolla?

Kommentarer
Postat av: malin

Jag såg melodifestivalen men sicken besvikelse. Bara mög. hehe. Lycka till på dopet imorgon! Kram

2010-02-06 @ 23:57:19
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0