ligger stadigt på kurvan

det gick bra på bvc idag. jag har fått en bra bvc "tant".  Lillan ligger stadigt ett sträck över på sin kurva, men AC trodde att hon låg på sin topp o det kommer gå ner ( inte för att det va nått dåligt med det ) . Hon äter precis som hon ska. var 3dje timme precis som dom ska. dock äter hon det på natten också men hon sa att det kommer, hon kommer snart sova längre. underbart! :)

7825g tung och 63cm lång ♥





jag o nicole skulle göra egen morotspure i lördags, men det blev inte så slätt utan mixer. o idag försökte jag göra med äpple men det blev samma så får en mixer levererad ikväll så jag kan göra egen mat vilket e mycke mycke billigare o man kan göra så mycke olika saker istället för bara morot potatis o palsternacka.. återkommer med resultat :)

när vi va på biltema i lördags hittade vi perfekta burkar att lägga egengjord mat i.. 6st för 20kr!  dom hade typ samma på babyland 6st för 50kr, så vi gjorde ett riktigt kap! biltema rules!! :p



Med lufttät förslutning. Tål frysning, mikrougn och maskindisk. Tar liten plats, är stapelbara.

finns i olika storlekar så när dom blir större o äter mer så bytar vi från 250ml (rosa) till 500ml(blå) o 700ml(gula)

Kommentarer
Postat av: malin

hehe ja jag har jobbat på oxie vårdhem...var där i två år på pav A. men det är tre år sedan jag sluta nu. har du också jobbat där? Vi ska dit igen den 2/3 om du vill följa med då :)

2010-02-15 @ 18:23:21
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

tuft :p hehe ja jag har jobbat där i i 1½ år nu men nu efter mammaledigheten så ska jag börja på belleve. varför sluta du ?

2010-02-15 @ 18:36:20
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: therese

testat vitlökspress? istärningsfack e också jätte bra. bara o låta det frysa sedan lägga dom i en påse. perfekt när doom inte äter mer. puss

2010-02-15 @ 19:01:55
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: sandra

aj fan! tror jag får ta en tur till biltema! jag har ju doom dyra burkarna men dom börjar bli så slitna och dassiga... plastburkar är kul! haha

2010-02-15 @ 20:15:05
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0