inhalator..

Hej bloggen..

natten va lite bättre än förra ändå tyckte jag, fast kanske inte ändå.. hon sov ca 1½ timme åt gången, dock vaknade hon klockan 4a o ville inte alls sova. jag gav henne en alvedon o hon somnade tillslut någon timme senare.
När vi sedan tillslut gick upp, vid halv 11 så tyckte jag att hon hostade o roslade mycke mer än dagen innan så jag ringde till bvc och hon sa till mig att ringa o få en tid till läkaren inne på vc.. och det fick snabbt 20 min senare va jag inne hos läkaren.. lyssnade och kollade nått prov på henne, så fick hon en mask över mun o näsa som skulle hjälpa hennes andning.. och blev det sämre skulle vi åka in till barnkliniken.. hoppas verkligen att vi slipper det.

har packat lite saker till oss nu. vi ska till mina föräldrar ikväll, ska bli mysigt.

nu somnade hon äntligen så jag ska passa på att hoppa in i duschen, fick en stråle spya över mig innan.

Kommentarer
Postat av: malin

Stackars Julia! Hoppas hon mår bättre snart. krya på kramar

2010-02-19 @ 16:52:29
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: sandra

stackars liten... hoppas hon blir bättre snart igen.

kram :)

2010-02-19 @ 19:27:40
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0