förvirrad..

jag tom drömmer om att jag e förvirrad.. vad betyder det ?
jag drömde att jag glömde bvc idag o åkte på mammaträffen istället, fast där va inga mammor o bebisar utan min familj o några gamla vänner + danni som "mammaträffen" va hemma hos... haha..

Gårkvällen va jobbig.. julia vägrade somna och tillslut fick hon ett sånt utrbott o bara skrek o skrek o skrek.. klockan 1 somnade hon äntligen.. vaknade 4a o åt o somnade sedan igen.. sen vaknar jag av att hon ligger o snackar o prat skriker som hon brukar när hon e glad kollade på klockan o den va 7!! exakt som igår, så jag gick upp o tog på oss o gick ut med hugo då började hon halvslumra till igen o vi gick upp gav henne mat och la henne i sängen o halv 8a sov hon igen :) jag hoppade direkt isäng o somnade sen vakna vi kl 10..

det snöar lite... tråkigt. e trött på detta vädret nu... det blåser inte så mkt idag dock, det är ett stort plus iallafall!

nä nu ska jag göra mig iorning.. puss

Julia leker med sin mobiltelefon , det ska börjas itid.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hehe vad mysigt du säger så:) kan ju berätta att vi sluta på mina mini piller för snart 2 månader sedan så får vi se vad som händer:)

2010-02-15 @ 14:14:29
URL: http://cutenose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0