förkyld..

cha cha..

dagen har varit lite seg. lillan har mest sovit idag efter hon fick sin spruta. hon har iallafall inte fått någon feber så det e juh skönt.

jag känner mig sjukt slö, är förkyld o trött i huvudet. så jag sitter bara här o hänger i soffan med datorn i knät.

Var ute en runda med hugo o vagnen innan, men shit asså det går juh inte att komma fram!! det har juh kommit sjukt mycke snö på så kort tid! sist vi va ute med hugo fanns det ingen snö på gångvägarna o nu e det fullt!! jag vill juh inte veta hur det ska gå nästa runda vi ska gå ut på..

en bild på sötisen när hon låg o sov o höll i nappen samtidigt :) ( inte idag då )



Kommentarer
Postat av: sandra

så underbar :)

kanske rädd att någon skulle sno nappen? hihi

2010-02-02 @ 21:13:01
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0