en cirkus

då har vi spenderat ytterligare än dag på akuten. dom kan dock inte göra så mycke mer än att låta henne inhalera.. så får hoppas att dom har tid till oss på vc imorgon så vi kan gå dit där annars får vi åka in på sjukhusett för att inhalera igen. sedan skulle läkaren ringa mig imorgon o höra hur det e med henne..

fick faktiskt ett leende för en stund sedan.. det va verkligen saknat! min fina älskling.

vägde henne på sjukhuset o hon hade gått ner 325g på mindre än en vecka..  tur hon har lite att ta av :)




Underhållning i väntrummet :) hihi



vi . bilden bjuder jag på..  jag e sliten :p



finaste


Kommentarer
Postat av: sandra

jasså? ja, jag vet inte riktigt var hon vill bo, men du får mer än gärna mejla till mig, så skickar jag dom vidare för jag kan inte hennes e-mejl...

min är: [email protected]

tack :)



fina bilder

2010-02-22 @ 21:02:34
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0