dont like denna dag..

nä detta året är den verkligen inte rolig alls.. bara jobbig. försöker att inte tänka så mycke på det, försöker tränga in i huvudet att det bara är en vanlig tråkig söndag, men det e svårt när det verkligen står över allt. 7 år sedan vi blev tillsammans o 2 år sedan vi förlovade oss. Det känns..

men istället så firar jag med lillan o hugo. rester av fredagens spagetti och julia bidrar med extra mycke bajs o spya.. med andra ord, det kunde ha varit bättre... men också så mkt sämre.

Hur har ni firat er dag idag då?

Har umgåtts med min underbara vän Nicole hela helgen. Träffades tidigt i fredags i Limhamn då vi begav oss o badade med våra små för första gången. Underbart !! sedan handlade vi både mat till helgen och något gott att tugga på.. Lördagen tog vi oss till svågertorp med buss, ett heldagsprojekt. Babyland Biltema o Ikea o senare blev det god mat.

Imorgon ska vi till bvc halv 2 så jag missar mammaträffen då det e mitt ute på landet o jag kan inte ta mig dit själv.. tråkigt.. hoppas på fint väder istället så vi kanske kan ta en liten promenad..

Julia har fått sin första förkylning också.. lagom irriterad med täpt näsa.

nä nu måste jag underhålla den super gnälliga julia.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hehe.. jag med en bebis menar du? :P :)

2010-02-15 @ 09:34:02
URL: http://cutenose.blogg.se/
Postat av: malin

Nä det är inte så kul att vara färsk singel en sådan dag. Jag lyckades faktiskt förtränga det bra. Hoppas på en bättre nästa år! :)

2010-02-15 @ 16:23:16
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0