bärselen

är en mycke bra uppfinning!!
igår tog jag julia i den när klockan va runt halv 1 på natten för att vi tyckte liksom att det va dax o sova.. o hon somnade så gott o sov till klockan 5.. så idag körde jag på samma sak o hon somna mycke gott... tills jag skulle lägga ner henne i resesängen hon ska sova i här hos mamma o pappa. den e ju så långt ner så man kan liksom inte lägga henne ner försiktigt.. så hon vakna ju såklart o nu vill hon inte somna om..
så jag står här o kämpar med min sele på mig, satte datorn på köksbänken så jag har nånting annat o göra medans jag står här o gungar fram o tillbaka.. det känns som att detta kommer ta lite tid faktiskt..






hoppas ni som ligger o sover i era sängar nu myser riktigt ordentligt för det ska iallafall jag göra såfort jag bara kan !!      natti.

Kommentarer
Postat av: malin

vad tråkigt att du behöver kämpa så på kvällarna/nätterna...måste vara riktigt jobbigt...det är nog inte lätt nu men man måste försöka se det från den ljusa sidan....det tar slut någon gång :)

2010-02-05 @ 10:22:33
URL: http://rosbergmalin.blogg.se/
Postat av: Marina

Tack så jättemycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0