jag ska väl inte skryta..

jag blev juh inte proffs på dom dära uppdateringarna men bättre än inget iallafall..
roligt att man får några kommentarer dessutom.. i know you har saknat mig.. ( nu kör vi lite svengelska här också )

har faktiskt inte så mkt att berätta och bilder orkar jag inte klydda med nu iheller..
Julia har precis somnat, va lite klyddig tills hon äntligen somna, tog bara en timme men hon skrek inte eller så utan vägrade bara att ligga still i sängen så hon kröp runder och hade jätte kul..

ihelgen va jag juh barnledig. fredagen tillbringade jag med Malla & Vicky, först i Trelleborg på marknaden sedan drog jag o Vicky in till malmöfestivalen där vi hade tänk oss att besöka 60-tals tältet men det kunde vi juh bara glömma. Så vi fick bege oss vidare till grabbarna o sedan körde hon mig & dom hem o jag nannade gott hela natten.

lördagen va det fullt ös redan från första sekunden jag vakna.. städning och sedan shopping med Vicky så vi fick inhandlat allt vi behövde. Och klockan 6 kom alla gästerna o vi käkade kräftor ( man brukar juh göra på det en kräftskiva.. eller ja dom flesta ;) ) Sedan blev det ugång, men det va inte alls kul. alla bara försvann så jag & Nicole stannade inte så länge men va ändå inte hemma fråns kl 5, tiden går snabbt när man har roligt. ( fryser & har sjukt ont i fötterna )

Söndagen blev bara super najs med massa mys o dylikt.

Nä men jag återkommer nog med bilder från festen oså när jag fått dom från vår paparazzi ;)

sov gott o dröm sött!! puss

Kommentarer
Postat av: malle

så bra du uppdaterar!!!!!

2010-09-20 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0