blev ni chockade nu ?

nu tänker ni säkert, - nä e det sant har hon uppdaterat?   Ja tänka sig :)
Har fått väldigt många klagomål faktiskt så jag tänkte slänga in några rader..

har funderat mkt på dethära med bloggen och ibland saknar man den. men som sakt jag startat min dator väldigt sällan nuförtiden. av två anledningar eller tre egentligen.. har min iphone och där finns allt jag behöver, förutom bloggen då.. min dator är från stenåldern så den e väldigt kass, hänger sig hela tiden och tar sju svåra år när den ska starta upp sig. och det tredje e att vi välldigt sällan är hemma och har inte tid.

Men nu den senaste tiden har Julia börjar skärpa till sig med insomnandet och jag har börjat få henne att somna redan kl 8 och senast 9 utan bekymmer så det är verkligen super skönt. och lite egentid behöver man verkligen så jag kanske kan börja slänga in ett inlägg på kvällen hädanefter om ni har tur :)

Har verkligen haft den bästa sommaren någonsin. fast att tiden har gått så fort o det e så svårt o säga vad man egentligen gjort så har den varit så underbar.. underbart väder och sedan har jag världens underbaraste dotter att tillbringa min tid med.. tiden har gått så fort och hon har blivit så stort.. min stora tjej nu ni ska allt få se bilder osv så kan ni juh själv se :)

Har världens underbaraste vänner som jag tillbringar den största tiden med. ni vet vilka ni är o jag vill bara säga att jag är så otrolig tacksam att jag har hittat er och att ni finns där för mig. vet inte hur jag skulle klara av allting utan er. massa kärlek till er!

Och såklart har jag varit mkt med mamma & pappa, dom vet jag inte vad jag hade gjort utan. ♥

Ni vet om att jag sitter uppe på övertid nu och skriver bara för att göra er glada, hade kunnat ha sovit väldigt gott nu.. men vafan det e rätt skönt att sitta här ensam efter en hel dag i fullt ös. och dessutom ska Julia till sin pappa imorgon ( hon är hos honom varannan helg ) så jag kan sova hela natten till lördag o hela förmiddagen om jag vill det :)



Ser ni så stor min lilla bebis har blivit.. 10 månader, helt otroligt!!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja det e helt sjukt vad stor hon har blivit, om man nu ska utgå från bilderna. Har ju inte træffat er æn :P Kul du uppdatera, så har jag något o læsa nær jag har tid :)

2010-08-27 @ 01:18:21
URL: http://cutenose.blogg.se/
Postat av: Emmelist

sicken sötis! :D

2010-08-27 @ 14:45:34
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

Nu är ringtävlingen avgjord :D kolla om du vann gullet! ;) Annars så hoppas jag att du inte missat att man kan vinna valfritt plagg från Paula Myo! :D



Have an awesome day sugar!!!!

2010-08-28 @ 11:58:05
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ojoj... det var inte den lilla uppdateringen t.o.m. ;) keep up the good work. :)



yes, bilderna ligger i min dator... vi möts på chatten så langar vi. =D

2010-08-30 @ 17:13:23
URL: http://sandla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0