yay

idag har vi varit på öppna förskolan inne i stan. med nicole o nellie och även elin o vincent. mysigt :)
sedan gick vi till möllan o jag handla frukt o lite grönsaker. sen tog vi en snabbis fika innan nicole skulle på simskola o jag gick till bussen. fick enorma blåsor av mina skor idag, satan va ont det gjorde o gå!!

när jag sen äntligen kom hem tog jag o bytte skor o gick ut med hugo, gick till ica för att handla det jag behövde till min kycklingsallad. så det har blivit en del promenad idag om man säger så..

 

nu när julia sitter själv så tycker hon om att sitta o spela på sitt piano.. så gulligt :) hihi

 

 

 

För att jag faktiskt har gått ner mer i vikt. jag har kommit under mitt första mål. så sjukt glad jag blev. trodde aldrig att jag skulle klara detta men nu e jag super pepp på att bli av med resten av mammakilona, där e juh en del kvar och absolut minst 10 kilo till ska jag bli av med, o jag hoppas juh att det ska gå snabbt..

 

dessutom så har jag slutat bita på naglarna nu mitt i allting också.. kan ju inte garantera att jag inte börjar igen men dom börjar växa så då kan jag bygga på dom, wihooo :D vilket jag alltid har önskat, långa fina naglar!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad du är duktig snäckan!:)

2010-04-06 @ 22:58:11
URL: http://cutenose.blogg.se/
Postat av: Darya

duktigt! man blir så glad när det går neråt på vågen! :)

2010-04-07 @ 00:43:02
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: sandra

duktiga du! första delmålet att nå ärhillelrike! haha då är det mycket roligare att fortsätta.

kämpa på du med. kram :)

2010-04-07 @ 22:24:47
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0