uppdatering

Har varit lite dåligt med det under helgen, men ni förstår nog varför. hoppas det iallafall.
Igår när vi hade vaknat o gjort oss färdiga åktevi till svågertorp för att besöka jysk o rusa, köpte ny rullgardn till mitt sovrum o persienn till köket o lamellgardin till storarummet. på tusta köpte jag sopsett, duschdrapperi och nånting mer me det kommer jag inte ihåg nu :p Sedan satte vi upp att utan det i storarummet det har vi gjort idag. Tack mamma & pappa ♥

Nu e här mkt mer odning och allting förutom dom tre påsarna från ullared är uppackade. ska bara få hit lite mer möbler också. och möbler till uteplatsen står högst på önskelistan, någon som har ett par över? :p

veckan som kommer är ganska bokad:

måndag - mamma kommer hit, vi ska städa i den gamla lägenheten. tvätta är också ett måste. kanske träffa någon mamm med bebis?
tisdag - in till stan o ööpna förskolan med mammagrupp 2
onsdag - på dagen har vi än sålänge inga planer, på kvällen ska julia träffa sin pappa
tosdag - mammaträff med mammagrupp 1
fredag - inga planer
lördag - besök från laholm mejbi :p
söndag - kalas för mig o julia här hemma

tycker om att ha saker att göra hela tiden, då slipper man känna sig så hemskt ensam. hihi

Julia  är vädligt svårnattad idag :( jag som e så trött idag :p hoppas på en bra natt istället då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja...... men du ska ju hakalas när vi kommer, vill ju ha tårta :)

2010-04-23 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0