Tisdag

får man va irriterad på grannarna övanför som springer runder ( antagligen en unge ) och har gjort det sen jag kom hem, jag har sån jävla huvudvärk o det bara bumpar HELA tiden.


Har varit inne i stan på öppna förskolan. och sedan blev det lunch på mormors cafe. vädret va lite jobbigt idag.. först va det sol och ändå rätt okej men nu har det regnat en del o det va man juh inte beredd på när man åkte in i stan. så det blev lite kallt..


En liten video från öppna förskolans musikstund.. :)

 

Julia fick sitta o titta på sina favoriter, babblarna medans jag gjorde mig iordning..

 


Kommentarer
Postat av: Malin

kul hon gilla det=)

2010-04-20 @ 22:27:42
Postat av: Emma

Såg de två filmerna du lagt upp på julia på öppna förskolan. vad kul det ser ut med sång och så! På tisdag kommer vi och sjunger med er också =) Kul att äntligen ses.. Många kramara från oss!

2010-04-22 @ 10:04:46
URL: http://hjartligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0