påskafton


Hej på er. Glad Påsk!


Darya & Lily kom på besök en stund innan idag. Mys på det :)



Sedan har vi städat och lite så. Vi har har påskfest för släkten.
jag är dock väldigt trött, men kul att göra någonting.

Tycker inte om påsken detta året. det finns godis i massor och jag e så sjukt sugen. men det får inte förstöra allt jag klarat under denna tiden. det har gått så bra så länge nu och jag vet att har jag väl börjat så kan jag inte sluta och då e det bättre att hålla sig ifrån det helt.

nä pi. det e jobbigt! :(

Julia fick någon mat idag, ångkokt med kalv o poatis o jag tror inte att hennes mage tålde det för hon har varit så arg o ledsen ända sedan hon åt upp det... nu ligger hon i sin säng och förhoppningsvis somnar hon snart, hon har varit vaken sen halv 5 ca..

nä det va väl allt för idag. trevlig kväll! kram

Kommentarer
Postat av: Darya

tack för att vi fick komma, det var mysigt! :)

2010-04-04 @ 09:47:06
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: sandra

duktiga du att du klarar av att stå emot! det gjorde jag med- i typ två dagar, sen nu åker godiset ner på längden och på tvären ;)

imorgon (eller tisdag) får man försöka på nytt igen.

haha

kram

2010-04-04 @ 20:20:31
URL: http://mamaspratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0