Öppna förskolan

Idag har vi som sakt varit inne i stan & öppna förskolan. Vi blev 7st från mammagruppen , jätte kul :) Sedan efteråt gick vi o åt/fikade på mormors bageri. Älskar deras grillade mackor, mums!! Och därimellan smet jag o Nicole iväg o handlade frukt på netto, vattenmelon o vindruvor som jag skrev igår.. hoppas vattenmelonen e fin, smaskens!!  Va hemma vid halv 5 sen tog vi 40 mins promenad, skönt!

 

Julia spydde precis ner mina sista rena byxor. o igår spydde hon ner sin sista rena pyamas så det känns som att jag måste gå o starta tvättmaskinen nu... Hoppas på att Julia somnar som igår 21:40 , det va galen skönt o så vakna hon kvart i 3. dock gick jag juh inte o la mig från halv 12 men ändå, bra jobbat, vi hoppa på en repris ikväll så jag kan mysa framför tvn. Dejting in the dark ikväll folks, kul hihi..


Kommentarer
Postat av: malin

Ooh det som jag vill ha. 6000 ska jag kunna fixa ju. Men hon svarar ju inte på mitt mail :(. Kan jag få tele nr igen?

2010-04-13 @ 19:24:29
URL: http://malinebba.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Lily

Sötis Julia

2010-04-13 @ 20:12:51
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0