Onsdag

idag har varit en bra dag! :) Undebart väder också!

Började med att Julia sov jätte bra inatt, somnade kl 11a vaknade kl 5 o sedan kl 10 då vi gick upp. Jag gjorde iordning henne och sedan tog jag mig en dusch o gjorde mig färdig sen gick vi ut med hugo innan vi skulle gå till bussen o åka in till stan.

träffade en ny mammagrupp som jag inte träffat innan. va jätte kul o mysigt. va dock bara 4a stycken idag men det va lika kul för det, nästan bättre än 11a som dom hade varit sist. Vi satt på mormors bageri och tog varsen grillad macka. riktigt god o mättande, jag känner mig fortfarande inte riktigt hungrig. Sedan tog vi en promenad så dom små kunde sova ordentligt, o så köpte vi jordgubbar på gustav. dom ska jag mumsa på sen :)

Julia har varit jätte go o glad hela dagen idag. underbart :) börjar dock bli lite trött o kinkig nu, som vanligt.

har egentligen mkt att göra. här ser förjävligt ut henne men jag orkar inte när man varit iväg hela dagen. får ta tag i det imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0