Några dagar igen..

Nu har det varit lite tomt här igen. Har man annat att göra så sitter man gärna inte här :p

I förrgår kom Nicole & Nellie hit. men först på dagen så städade o tvättade jag och så tvättade jag även av mina utemöbler. Senare på kvällen kom två vänner hit o vi hade lite grillmys. skönt väder, satt ute nästan hela kvällen..

igår åke vi in till stan för att se om vi hittade något att ha på oss idag. Nicole hittade något men jag orkade inte bry mig så mkt om det, det va så varmt o klibbigt. huvudvärk och illamående på det.. Vi gick o tog en sallad o gick hem till Nicole för att hämta lite saker till idag. Sedan åkte vi hem till mig igen, mös med våra flickor ute på uteplatsen och sedan startade vi grillen ännu en kväll, mums!

Här kommer lite bilder från i onsdags och igår..


 

Undrar vad som är på g med Julia. en tand kanske? två kvällar i rad så har hon blivit helt galen. hon e så arg o ledsen o bara skriker, man får verkligen panik. det är det värsta som finns när ingenting hjälper, vad man än gör. Båda kvällarna har jag efter ett tag lagt henne i sin overall och sedan gått ut och då har hon somnat direkt..

Hoppas det går bättre ikväll då hon ska va hemma hos sin mormor o morfar. hon saknar nog dom så det kanske är därför :) hon är iallafall alltid en liten ängel när mormor ska passa henne :)

Nä nu e det inte länge kvar tills barnen blir hämtade sen e det dax! Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0