living in the ghetto..

ja här händer så skumma saker så man blir nästan lite rädd...
men vissa saker ser bara ut att vara värre än det egentligen är.

ute på föltet kommer en gubbe/man springande i kortärmad tröja. ramlar o har sig o försöker klätra över staketet, försöker liksom hoppa över det men inser snart att det faktiskt finns en övergång bara en liten bit bort, får syn på den o springer allt vad han kan men ramlar igen. springer runt och i sjävla inhängnaden sen ser man att det dyker upp en annan man där inne helt från ingen stanns..  men efter ett tags spanade kommer gubben med en hund och ett långt långt snöre o hunden är blöt, då inser jag att hunden sprungit iväg på något sätt o han letat / jagat hunden.. så så skumt va det o jag behövde inte bli så nervös som jag blev.. haha


Julia har somnat för natten ännu en gång. klockan 9o idag, underbart! :) Idag provade jag att ge henne välling precis innan så det ska bli spännande o se hur länge hon kan sova på det.. om de är bättre eller sämre. hoppas juh att jag inte ska vakna fråns kl 9e imorgon , men drömma kan man juh!

Imorgon är det dax för 6 - månaders kontrollen. vet juh dock redan hur mkt hon väger då vi va hos hennes doktor i måndags. men ska bli kul ändå. alltid lika roligt o höra, hmm ja hon ligger lite över kurvan.. mkt mer att älska då!

Idag fick jag äntligen mitt papper från jobb som hyresvärden ville ha så nu kan jag få mina nycklar! :) Får dom på fredag kl 11 wie. längtar!  fick även mina foto från fuji som jag beställde i förrgår kväll det va smabba puckar !!

Nä om man kanske ska passa på att ta en varm skön dusch kanske? :)  KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0