lång dag

Julia sov faktiskt bra att vällingen igår. gjorde något ljud ifrån sig vid 2 så jag trodde hon va hungrig men nej det va hon inte så hon fick nappen o så somnade hon om. vaknade dock lite över 4 o ville äta sen somna hon om igen och tillslut vakna hon tio över åtta. Började med att göra oss iordning o bege oss mot bvc för sex månaders kontrollen, det gick bra. hon e så fin så sa doktorn. o jag kan juh inget annat än att hålla med. sedan gick vien runda med hugo innan vi tog bussen in mot stora stan för att möta Elin & Vincent o åka vidare till Oxie för att hälsa på våra kollegor / mina gamla numera ) . På vägen tillbaka hoppade jag av vid jägers o vinkade hejdå till våra kära vänner o begav mig mot skopunkten, kände verkligen att jag behövde nya vårskor då jag kastade varenda ballerina sko jag har haft när jag flyyade ( dom luktar så sjukt illa efter ett tag ) så det blev 2 par ballerinaskor + ett par hm vad det nu heter :p sandal typ med bara tyg över tårna? 3 par betala för 2 är bra, 360kr för 3 par, inte illa :)

Nä julia har sovit sen kvart i 8a o jag ska göra henne sällskap inne i sovrummet faktiskt. imorgon väntar en lång MEN ROLIG dag! kl 11 ska vi träffas o få nycklarna sedan börjas det att flytta in. Mamma kommer o tar hand om Julia o Nicole kommer o hjälper mig att slava ( hennes pappa skulle passa Nellie ) tur det inte e så långt bort o ett stort plus e juh om det e fint väder med!

Nä bingen nu.. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0