flyttning

idag fick jag mitt nya kontrakt i brevlådan.
det blev lite mer verklighet då.. lite koas i huvudet  också.
det e så mkt annat som ska fixas. o denna gången ska jag göra allting rätt med flyttningsanmälan oså, för nu klarar jag mig verkligen inte utan bostadsbidraget. måste ringa o höra med telia och lite så hur det fungerar med flyttningsanmälan oså.

dessutom är det kanske dax att börja packa ner sina saker i lådor? tiden går juh sjukt fort o jag kan inte stå där samma dag o packa ner för man har verkligen mer än vad man tror.

om det är någon som är frivillig att hjälpa till med flyttning e det bara att hojta till vi kan behöva all hjäp vi kan få :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0