dagens..


Julia har somnat, håll tummarna att hon inte vaknar om fem minuter igen :p

sen jag skrev sist så har vi tagit 1½ timmes promenad, ut till bron :) O när vi kom hem så fick julia mat, o när vi ändå är inne på detdära med mat. Julia åt en hel burk mat o då e det inte den lilla utan den med 200g + en halv burk efterrätt... inte konstigt att vågen visade 9150 idag!! min stora fina söta bästa flicka  :) Sedan efter en stund kom Nicole & Nellie på besök, dom hade varit hos en vän till henne här i bunkeflo o kom o hälsade på efteråt :)

Sitter o pillar lite med bilder, det e så kul nu när man börjar fatta lite mer av såna hära olika program, med snygga ramar osv.. O här kommer lite smakprov :)


Från igår hemma hos mamma & pappa!

 

Bilder från bron, väldigt snygga!

 

bilder från Julias & Nellies lekstund idag.

 

Imorgon blir det ÖP med mammagruppen sen ska jag till netto o handla frukt, vindruvor & vattenmelon .. mmmm mums! Nä om man ska gå o nanna kanske? :) Sov gott Kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

JA det var riktigt skönt o snacka med henne. Från att bli ankalagad o att allt skulle vara mitt fel till att det helt plötsligt inte alls var mitt fel, rätt skönt:)



Haha aww:) Vi får ta o ses en dag på en fika eller något om du vill?

2010-04-13 @ 16:31:20
URL: http://cutenose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0