bildregn

Har varit lite off sista tiden. här kommer någa dagar i bilder istället.


Förra tisdagen va vi på ÖP med mammagruppen och efteråt gick jag o Camilla in på hm,
hittade en söt sol hatt till julia, endast 40kr. o hon blev ju bara för söt i den :)



kommer inte ihåg vilken dag det va men jag o mamma va iallafall o köpte en ny barnstol till Julia.



På torsdagen satt vi o lekte inne på julias rum nästan hela dagen.



På fredagen åkte jag med moster o morbror till tyskland o handlade lite akohol :)



Jag på lördagen :)



Julia idag medans vi förberedde för vårt kalas.



Julia fick sin första docka på sitt 6 månaderskalas :)

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma

Gud så söt hon är i solhatten :D Man smälter ju!

Vad häftigt med 6månaders kalas, det har jag aldrig hört talas om förut. Gratta lilla tösen från oss.



Kram på er!

2010-04-26 @ 01:53:05
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: Sara - alicias & manfreds mamma

okej :) Alicia blir 21 månader om en vecka om manfred blir 2 månader om 1 vecka :)

2010-04-26 @ 08:54:22
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0